Бързо отслабване

0

Не е нужно да се ограничаваме по жесток начин, за да постигнем ефекта на бързото отслабване. За тези от вас, които са се отчаяли от множество неуспешни опити за сваляне на килограми, ще дадем няколко полезни съвета, които са доказвали своя успех.

  1. Яжте бавно – звучи странно, но това е един от най-доказаните и ефективни навици, които трябва да придобиете, за да отслабване без сложен диетичен режим. Ще откриете, че освен полезно, бавното хранене ще ви накара да изпитате удоволствие от всяка хапка от храната. А след известно време сами ще усетите, че паралелно с това драстично сте намалили и дозата, която ви е нужна, за да се нахраните. Тайната е в това, че бързото поглъщане всъщност блокира сигналите на тялото, че няма нужда от повече храна – а така се получава преяждането. А за още по-добър ефект, използвайте и уреди за бавно готвене.
  2. Спете достатъчно – доказано е, че сънят влияе върху апетита, а недоспиването определено води до неговото увеличаване. Осигурете си поне 7-8 часа сън всеки ден, за да може тялото ви да се регенерира и така да се намали чувството на глад.
  3. Яжте повече зеленчуци – звучи клиширано, но редица изследвания показват, че високото съдържание на фибри и вода в зеленчуците засища достатъчно, за да не се приемат излишни калории. Създайте си разнообразие – изберете любимите си зеленчуци и яжте по малко от всички, така няма да ви омързнат. Когато ги готвите, не забравяйте да изключите употребата на мазнина от процеса. А салатата подправяйте с лимонов сок и чисти подправки, а не с тежки и мазни сосове.
  4. Включвайте в менюто си всеки ден зърнени храни – характерното за тях е, че водят до засищане при значително по-малко поети калории, а като допълнение регулират нивата на холестерола в тялото. Овесът, пшеницата, ечемикът и кафявият ориз са от голямо значение в нашата “скрита диета” за бързо отслабване. А най-хубавото е, че вече могат да се намерят и във формата на редица разнообразни продукти – дори в различни десертни блокчета.
  5. Спрете приема на газирани напитки – всеизвестно е, че газираните напитки съдържат голямо количество преработена захар, която е изключително вредна за вашия организъм, защото забавя действието на метаболизма. По този начин процесите в тялото стават бавни и мазнините се трупат по най-неприятните части от него. Едно любопитно изследване доказва, че приема на 2-3 газирани напитки на ден всъщност означава до 450 допълнителни калории към нашия организъм. Или казано по по-стряскащ начин – над килограм отгоре само за 4 седмици.
  6. Ограничете алкохола – другата напитка, която води до появата на излишни мазнини, е алкохолът. Всеизвестно е, че той съдържа 7 калории на всеки грам, за разлика от въглехидратите и протеини, които са едва по 4 за грам. Освен това той може да доведе до чувство на загуба на ясна преценка и така да поемете повече от нужното количество храни, от които по принцип се ограничавате.
  7. Хранете се в по-малки съдове – размерът на чиниите и чашите определено има значение! Така ще намалите поне на половина приеманата храна. Гарантираме ви, че няма да се чувствате гладни – всичко е заради зрителната измама.
  8. Движете се всеки ден – като не е нужно това да става на сила. Изберете си някаква активна дейност, която ще ви доставя удоволствие, и така отслабването ще се превърне в приятно занимание.
  9. Празнувайте! Празнувайте това, че сте решили да отслабвате бързо не чрез затормозяващи тялото ви диети, а просто чрез правилен начин на живот. Малко хора го водят… И само заради това имате сериозна причина да се гордеете със себе си!

Препоръчани продукти от Smartliving.bg

Информация за автора

Остави коментар

View Desktop Version