Няколко мита за йогата

0

Йогата започна да добива голяма популярност в последно време.
За тези от вас, които обмислят започване на курс по йога или дори не са чували за това, трябва да знаете, че тя има доста ползи за здравето, физиката и ума.
Не всяка наука е перфектна и тук не може да минем без няколко мита за йогата.

Упражнението йога има дори свой национален ден – 21 юни. Упражненията са насочени към самосъзнанието и човешката вътрешна сила. Това значи, че йогата не само помага за физическото ви здраве, но и за психическото.

Мит 1 – Трябва да имате гъвкаво тяло.

Това е абсолютно неправилно! Преди да започне някой да практикува йога е бил роден гъвкав или? Дори майка с няколко бебета може да започне да практикува йога (след като роди).
Всичко в йогата се постига с много старание и време, докато тялото ви постигне въпросната гъвкавост. Начинаещите винаги стартират с леки упражнения, за да се предотвратят излишни травми.

Мит 2 – Само за младите?

Йогата е подходяща за всички възрасти, дори майки с бебета. Йогата подобрява стойката, баланса, спомага за по-добра концентрация и издръжливост. Всичко това е от голяма полза, без значение годините. Дори хора със здравословни проблеми се обръщат към йогата, като решение на проблемни стави или дори за удоволствие.

Мит 3 – Йогата изисква много време.

Много хора, наистина не могат да си позволят излишно време в тяхното забързано ежедневие, но понякога това е наложително. Много по-добре за вашият мозък е да го разтоварвате от сивото ежедневие. Една добра йога практика би ви се отразила много добре, ако седите по цял ден в офис пред компютър или пренасяте тежки предмети. Това е една инвестиция за вашето здраве, а не загуба на излишно време. Когато напреднете в йогата, дори ще можете да правите по 20 минутни упражнения вкъщи.yoga

Мит 4 – Йогата променя всекидневието.

Само когато трябва всеки ден да ходите и изпитвате удоволствие от това. В никоя йога практика няма – не яжте нездравословни храни (което си е стандартно предупреждение, но никой в йога практиката не ви задължава), не приемайте газирано и други. Ако ходите на фитнес например и искате да постигнете определени резултати, то наистина, ще ви трябва ограничение в хранителният режим, но не и при йогата.

Мит 5 – Фитнес или йога?

Ако ходите на фитнес, няма смисъл да ходите и на йога и обратното. Дори майки с бебета знаят, че това не е вярно. Във фитнеса, вие тренирате вашите мускули да загубят излишни килограми и да заякнат. Вдигате тежести с различни мускули. В йогата е концентрирано разтягането и нищо тежко не се вдига. Йогата успокоява ума много повече от фитнес упражненията. Както ви казахме в началото, йогата е комбинация от упражнения за постигане на вътрешно спокойствие и по-добро здраве.

 

Препоръчани продукти от Smartliving.bg

Информация за автора

Остави коментар

View Desktop Version